Me at da 1st step...


Pic nih diambil masa mula2 saya join dalam bisnes nih...  Exteli, masa nih form pon blom isi lg..tp SEMANGAT SAYA dah berkobar2 untuk berjaya dlm bisnes nih... 
Mereka2 nih la supporters saya sampai ke hari ini!!! 

LUV U OLS...

MILLION THANKS TO 

YANA PAZIM,
KAK JUE aka JUE BUSTAMAN,
&
DACK

ANDDDDDD.....
inilah 
YANA PAZIM which is my GREAT MENTOR 
yg sentiasa memberikan semangat untuk saya dalam  meneruskan perjuangan saya selama nih.. 
Alhamdulillah, dari hari ke hari, saya tak pernah senang duduk, asyik biz..biz..biz...  
Sampai tutup mata pon saya tetap dengan bisnesss ini!!!! 
Alhamdullillah ALLAH bg saya petunjuk untuk mencapai impian saya selama ini......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital