Its Me!!! Everthing has changed after wearing PB

 

          Sebelum  memakai PB                  Sebulan selepas memakai PB ..turun 5kg.

Cuba tengok gambar kat atas tu.. dulu saya seorang yg tersangatlah agak berisi. Kadang2 nak pilih baju pun agak kurang selesa dengan bentuk tubuh yang kurang menarik. tetapi 
selepas sebulan saya memakai PB, 
Alhamdulillah saya berjaya menurunkan 5kg dari berat asal.... 
^wink^ ^wink^ saya sgt hepi dengan perubahan ini.. 


TAPI SELEPAS
3 BULAN MENGGUNAKAN PB.... 

Kegembiraan saya makin bertambah2 bila saya jd mcm kat bawah ni....

Masa nih saya tgh 6 months ++ preggy...masih baru gambar nih..last month rasanya...
Yela mana taknya selama 5 tahun saya concieve untuk preggy lagi tapi tak berhasil..
Alhamdulillah selepas mengamalkan PB nih,
rezeki saya melimpah-limpah
bukan saja bakal melahirkan anak yang ke-3
tetapi 
$$$$$$ juga bertambah2 
berkat usaha saya memperkenalkan PB kepada semua orang.... 

So sesiapa kt luar sana yang berminat nak tahu pengalaman indah saya memakai PB,
bolehla hubungi saya

0199427939-Aida

saya boleh ceritakan semuanya...:)

JOM JOM BERUBAHLAH SEKARANG!!! 
KESIHATAN, KECANTIKKAN DAN KEKAYAAN...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital