Kenapa tak pakai korset biasa??? kan lagi murah!!!

Soalan nih memang menarik bukan??? 
kalau tgk kelebihan PB berbanding korset lain saya gerenti letak PB No.1... kenape???

1. Sbb saya dah pakai...
2. Sbb pengguna PB pun ckp mcm tu...


Sebab apa???


Premium beautiful :  
ada infra red yang sgt ajaib... yg boleh menyelesaikan semua masalah kesihatan dlm diri kita.... yg utamanya PB mementingkan 70%kesihatan dan 30% kecantikan.



Bagaimana????

PB diperbuat drpd lapisan fabrik 
yang berteknologi tinggi dan canggih yang dipanggil
Akwatek & Akwadye 
dimana ia  sebati dengan air, 
diisitepu (impregnant)dengan gem dan mineral 
dan dipancarkan (emitted) dengan 
Gelombang Infra Merah Jauh (Far Infrared Ray).
      Ia amat baik untuk melancarkan perjalanan darah
serta penghantaran nutrient ke seluruh badan 
dan pengeluaran bahan buangan yang lebih efisien.
Set pakaian ini diiktiraf oleh Persatuan Pakar
Tulang Belakang di Amerika Syarikat. 
(Superbrand) 
Sumber rujukan:www.fir dan www.Akwatek dan Akwadyne. 
 
 
Fabrik PB dapat mengawal suhu badan kita, 
sekiranya
 cuaca panas : badan kita tak akan terasa panas...
JIKA  
cuaca Sejuk : kita tetap tak akan terasa kesejukan. 
Kerana, ia akan sentiasa mengawal suhu badan agar
tubuh kita sentiasa  berada dlm keadaan suhu normal.
Fabrik khas ini kebiasaannya digunakan oleh 
angkasawan dan penyelam. 
 
BEAUTIFUL 
direkacipta dengan mengambil kira 
struktur usuk badan wanita secara terperinci.
 
So bolehkah korset lain berkuasa macam nih?????? 
atau 
semata2 untuk kecantikan????  
 
 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital