WOW!! Memang Betul-betul2 menjadi.. 2jam sekali pam susu

Hi semua... Allhamdulillah, dlm kesibukan berpantang dan dok melayan sikecil, saya nak cerita sikit berita gumbira ini... Apa yg paling best saya pakai PB masa time berpantang ni????? dan betul2 menjadi pada saya.. ini bukan main2, ini betul2..HEEEE

1.KURANGKAN SAKIT PADA JAHITAN CESARIAN
Saya ceaser masa deliver kali nih, mula2 tuh takut juga nak pakai PB, tapi lepas 3minggu saya pon hairan kenapa masih sakit tempat jahitan tuh, so saya memberanikan diri pakai PB, mmg sakit saya berkurangan.... alhamdulillah.. Skrg dah saya dah boleh berjalan dgn elok!!! 

2. ENHANCE BREASTMILK 
Ini memang best, saya sampai beli pump untuk mengepam susu, yer mmg byk sgt susu keluar.. tapi lagi best saya perah pakai tangan..susu kuar mmg byk sangat..sampai 2jam sekali saya terpaksa pump n perah.. sebelah pump, sebelah lg perah pakai tgn jer..:) Kalau nak dibandingkan masa anak yg dulu mmg susu sikit sangat sampai  saya terpaksa bg botol susu... Sekarang tak lagi... dah siap boleh buat stok!!! 

3. DARAH NIFAS
Baru saya perasan, org kata, kalau darah nifas keluar byk atau sentiasa ada, tubuh badan kita akan lebih sihat. Sebab tulah kita digalakkan bertungku supaya semua darah kotor keluar dr badan semasa berpantang. ini rahsianya, saya nih sebebnarnya bukan la berpantang tegar ikut betul2.. tungku pun 2-3 kali cukup syarat. berpantang yg sebelum nih, seminggu ke 2 minggu nifas saya dah berhenti.. TAPIIII.. dengan amalan memakai PB nih, darah nifas still lagi kuar walaupun hari ke-40.... That means, byk sgtlah drh kotor dlm badan saya... sekarang badan saya pon makin sihat.. samapi ada yg tegur tak mcm dlm pantang pun!! :)


So sesiapa berminat untuk mencuba keajaiban PREMIUM BEAUTIFUL bolehlah hubungi saya 0199427939

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital