Susu semakin banyak!!! Alhamdulillah...





Salam Aida...

Saya nak bagitau awak, selepas pakai fullset PB ni, anak saya lama betul menyusu tak macam biasa. Biasanya dia menyusu sekejap jer, sebab saya perasan susu pun dah tak banyak. Tapi sekarang saya dapat rasakan yang susu saya semakin banyak sampaikan lama betul anak menyusu kali ni. Tak jadilah saya nak hentikan BF ni kat anak saya! Saya betul2 terkejut dengan perubahan ni. Dari terpikir nak berhenti BF sebelum nih, saya fikir nak teruskan jer, alang2 susu pun dah banyak saya akan BF dia sampai cukup umur.

Malah ramai juga yang dah tegur body saya dah nampak lain, walaupun baru pakai sebulan.. sukanya saya dalam hati bila dengar kawan2 tegur perubahan saya. 

Dan satu lagi saya baru perasan yang streachmark kat perut dah semakin pudar. Betullah apa yang awak bgtau sebelum ni..

Terkejut saya! macam tak percaya PB boleh buat sampai macam tu. Happy betul saya bila dapat tengok kesan pada diri sendiri. Lepas nih boleh lah saya bgtau dekat kawan2 saya... Thanks Aidaa tentang info PB sebelum nih... sangat teruja!!! 

Zira,
Jeli Kelantan
0145375881

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital