Baru 18hari pakai PB dah hilang 5cm... WoWWW!!!


Saya happy dan terlalu happy... 
Azlin salah seorang client merangkap kwn masa kat UUM dulu, 
hari2 SMS dan bagitau progress dia lepas pakai PB... 
Saya mmg tabik giler kat dia, 
1st time pakai dah boleh on PB 8hours ++ setiap hari.... 

Sekarang lepas dia dok bgtau lemak2 paha n pinggul dah makin hilang..
rupanya beberapa hari lepas tuh dia dah siap ukur.... 

bayangkan 18hari pakai Pb dah pinggang dah hilang 5cm !! 


-----------------------------------------
weh! aku dah pakai bra cangkuk kedua...
------------------------------------------
 ------------------------------------------------
yeayy!! aku dah leh pakai girle cangkuk kedua......
------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
aku cycling pon mmg pakai PB...cepat berpeluh!! best la....sebelum nih lambat betul nak berpeluh!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
lepas nih aku nak suruh husband aku pakai bengkung pulak.....hee!
-------------------------------------------------------------------

nih semua apa yg Lin bgtau saya masa dok sms dgn dia hari2.... byk lagi sampai saya pon teruja dgn LIN yg sgt2 komited dan bersemangat dengan PB....

lepas nih saya akan upload gambar LIN sebelum dan selepas pakai PB.....












0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital