Lepas sebulan guna PB...

Nak citer sket... exteli lepas sebulan jer saya pakai PB nih..tup saya demam...abis satu badan gatal2...OMG!!! rupanya itu hnyalah kesan tindak balas FIR pada PB. demam pon maybe tindakbalasnya jugak.. ataupun mmg saya yg letih tak cukup rehat..

paling best my doter pon ada PB dia sendiri coz she had HERNIA.. Alhamdulillah, lepas sebulan dia pakai benjolan HERNIA tup dah mengecut.... tu yg paling ketara saya tgk... mula2 tuh mmg mcm curios jugak..tp bila dah tgk dengan mata sendiri mmg konpem saya dah percayakan PB nih..

Dan yg paling nak suker tuh, my hsbd pon pakai gak..tp jest waist shja... Alhamdulillah..perut dia pon makin kempis!!! kalau tak keras semacam... hehehehe... lepas dia pakai tuh asyik mem"boo" aje!! tindakbalas gak lah tuh..dan paling ketara lagi bila saya tengok dia dah tak bergantung pada ubat bcoz asthma dia dah tak kritikal... kalau tak pantag sjuk atau panas mesti dia akan kena asthma.. sekarang Alahamdulillah saya pon dah boleh tido lena sbb asthma dia dah tak seturk sebelum nih...

Now everthing dah ok..kami satu family terus amal pakai PB nih dgn cara masing2... best tau pakai PB nih..dan amat2 lah selesa..jd mcm tak selesa jer kalau tak pakai...

Oppsss..lupa nak bagtau lag satu berita gembira... yg paling penting i've lost 3kg in a months.... ahakss... caiyok PB!!!




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital